Pozycjonowanie sklepów i dużych serwisów

Pozycjonowanie szerokie jest coraz częściej wybieraną formą promocji sklepów internetowych. Niewątpliwie ten sposób pozycjonowania ma bardzo wiele zalet, jednak najistotniejszą i najbardziej pożądaną rzeczą jest fakt, iż sklep czy też duży serwis pozycjonowany w ten sposób w naturalnych wynikach znajduje się wysoko na bardzo wiele rożnych fraz.


Pozycjonowanie szerokie należy oprzeć przede wszystkim na odpowiednio przygotowanej optymalizacji serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych. Przy optymalizacji dużego sklepu internetowego należy zwrócić uwagę na bardzo wiele czynników, które mają bezpośredni i pośredni wpływ na wysokie pozycje wielu tematycznych słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Mowa tutaj przede wszystkim o odpowiednim zwiększeniu linkowania wewnętrznego.


Z pozycjonowaniem szerokim wiąże się coraz częściej spotykane pojęcie Long Tail (długi ogon). Koncepcja długiego ogona mówi o tym, że posiadanie bardzo wielu różnych produktów na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach związane jest z większymi zyskami ze sprzedaży w porównaniu z pojedynczymi bardzo konkurencyjnymi słowami kluczowymi.

 

 

 

 

 

 

Obserwując statystyki odwiedzin dużych serwisów oraz sklepów internetowych możemy stwierdzić, iż 80% odwiedzin pochodzi właśnie
z fraz z długiego ogona.


Oferując Państwu usługę pozycjonowania szerokiego nie skupiamy się jedynie na kliku ogólnych frazach, mamy natomiast na uwadze zwiększanie widoczności sklepu na wiele tematycznych fraz. Połącznie optymalizacji serwisu wraz z pozycjonowaniem sprawi, iż większa liczba produktów oferowanych w Państwa sklepie będzie lepiej widoczna. Przez co są Państwo w stanie znacznie zwiększyć sprzedaż swoich produktów.